Subject: FW: AS Tallinna Sadama volitus raudteeliikluseregistri kasutamiseks.
From: "Silvar Savolainen" <[email-masked]>
To: "TTJA" <[email-masked]>
Cc: "Rivo Reintam" <[email-masked]>
Date: Wed, 14 Feb 2024 13:12:31 +0200

Tere

Kahjuks ei ole endiselt hakanud kehtima mu volitus raudteeregistris. Ilma
volituseta ei ole võimalik teha muudatusi Tallinna Sadama raudteedel.

Tervitades,

Silvar Savolainen

Muuga sadama infrastruktuuri osakonna juhataja

AS Tallinna Sadam

Tel 51 12 857

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.ts.ee/> www.ts.ee

 <http://www.ts.ee/>
<https://www.linkedin.com/company/port-of-tallinn/>
<https://www.facebook.com/portoftallinn>
<https://www.instagram.com/toomelinnasadamasse/>

From: Silvar Savolainen
Sent: kolmapäev, 7. veebruar 2024 13:49
To: [email-masked]
Subject: AS Tallinna Sadama volitus raudteeliikluseregistri kasutamiseks.

Tere

Tallinna Sadam on saatnud TTJA-le volituse Silvar Savolainen õiguste
kasutamiseks raudteeliiklusetegistris. Kahjuks registris õigused ei
kajastu.

Tervitades,

Silvar Savolainen

Muuga sadama infrastruktuuri osakonna juhataja

AS Tallinna Sadam

Tel 51 12 857

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.ts.ee/> www.ts.ee

 <http://www.ts.ee/>
<https://www.linkedin.com/company/port-of-tallinn/>
<https://www.facebook.com/portoftallinn>
<https://www.instagram.com/toomelinnasadamasse/>